نبردهای دریایی و پرهیجان را با کشتی‌های تاریخی، فرماندهان مشهور و رویدادهای جذاب و شگفت‌انگیز بر فراز دریاها در بازی ورلد آف وارشیپس لجندز تجربه کنید. این بازی هم اکنون بر روی دستگاه آیفون و یا آیپد شما قابل دسترس است و کاربرانی که گوشی آیفون‌شان از iOS 14 به بالا پشتیبانی می‌کند می‌توانند این بازی را بصورت رایگان دریافت کنند.

درباره بازی

ورلد آف لجندز یک بازی تیراندازی تاکتیکی است که بازیکنان را بعنوان کشتی های جنگی در نبرد دریایی در برابر یکدیگر قرار می‌دهد و تجربه بازی آنلاین با بازیکنانی از سرتاسر جهان را برای گیمر ها به ارمغان می‌آورد. این بازی دارای نقشه‌های فوق العاده دقیق، صدها مدل واقعی برگرفته از ۱۰ کشور و از کشتی‌های قرن بیستم و جلوه‌های همه جانبه است. تقریباً تمام مدل‌های کشتی‌ از همان ابتدا در دسترس هستند تا بازیکنان بتوانند ناوگان ویژه خود را ایجاد کرده و ماموریتی را برای تسلط بر دریاهای آزاد آغاز کنند.


همچنین بخوانید: آموزش بروزرسانی iOS در تمام مدل های گوشی آیفون اپل


ویژگی Cross-play که برای این بازی در دستگاه‌های ایکس باکس و پلی استیشن وجود دارد، به این معناست که کاربر می‌تواند با فقط یک اکانت در هر دوی این دستگاه‌ها به راحتی بازی کند.

هیجان بیشتر در پلنت کلش!

در سری بازی لجندز، همچنین بخشی با نام Planet Clash معرفی شده است. این بخش یک رویداد PvE جدید است که در آن بازیکنان می‌توانند با یکدیگر هم‌گروهی شده و وظایف خود را برای پیشرفت در سطوح مختلف و چالش برانگیز در برابر هوش مصنوعی انجام ‌دهند. این بازی دوست داشتنی و سرگرم کننده به صورت کاملاً رایگان در دسترس کاربران آیفون و آیپد است، ولی ویژگی‌های بیشتر را می‌توان با ارز درون برنامه‌ای خرید کرده و فعال کرد.

آموزش دانلود و نصب

نصب این بازی در گوشی آیفون و همچنین آیپد بسیار ساده است و شما می‌توانید برای دانلود این بازی از این لینک که شما را به صفحه دانلود بازی در اپ استور اپل می‌برد استفاده کنید.

پیش از اینکه شروع به دانلود کنید باید این دو نکته رو یادآور بشیم:

  1. با توجه به حجم بالای بازی (۱.۲ گیگابایت) بهتر است در حالت اتصال به وایفای بازی را دانلود کنید
  2. این بازی بر روی آیفون‌هایی که نسخه iOS آن بالاتر از 14.0 و بالاتر باشد اجرا می‌شود (آیفون ۶ اس و بالاتر)

سخن پایانی

بازی ورلد آف وارشیپز لجندز با ورود به دنیای آیفون و آیپد لذت بازی با آیفون رو بیشتر کرده و تجربه بسیار خوبی از بازی کردن با آیفون را به شما خواهد داد، بویژه اگر هوادار بازی های اکشن و جنگی باشید پیشنهاد می‌کنیم این بازی رو از دست ندید.