امروزه برقراری ارتباط آنلاین بسیار ساده تر از گذشته است و با در دسترس بودن اینترنت پرسرعت این سادگی دوچندان می‌شود.  

برنامه فیس تایم یک برنامه از پیش نصب شده در سیستم عامل گوشی های آیفون است که کاربردی نزدیک به واتس اپ، اسکایپ و هر برنامه دیگری که می‌توان با آن تماس تصویری و صوتی گرفت دارد.

فیس تایم در تمامی گوشی های امروزی اپل و همچنین مک بوک ها نصب بوده و با استفاده از اینترنت امکان استفاده از آن فراهم است و از مهم ترین ویژگی های آن می‌توان به امنیت بالا و سرعت بسیار خوب اشاره کرد.

از امنیت بالای فیس تایم که بگذریم، سرعت بالای آن نیز زبانزد است و اینکه در کشور ما بدون نیاز به هیچگونه نرم افزار دیگری دسترسی آزاد به آن ممکن است یک ویژگی خوب برای این اپ به شمار می‌رود.  

کاربرد برنامه فیس تایم چیست؟

برنامه فیس تایم ابزاری برای ارتباط ویدیویی و آوایی در دستگاه های آیفون، آیپد و مک بوک اپل است.برنامه فیس تایم بصورت پیش فرض بر روی تمامی گوشی های آیفون امروزی نصب است و به سادگی می‌توان از آن استفاده کرد.

آیا می توان فیس تایم را روی اندروید نصب کرد؟

خیر، فیس تایم توسط اپل و تنها برای محصولات این شرکت ساخته شده و امکان استفاده از آن تنها روی آیفون، مک بوک و آیپد وجود دارد. یکی از ویژگی های جالب فیس تایم اینست که شما میتوانید تماس تصویری یا آوایی(صوتی) چند کاربره داشته باشید و به گفتگوی آنلاین گروهی بپردازید.


تنها نقطه ضعف فیس تایم را می‌توان نبود پشتیبانی از اندروید عنوان کرد، یعنی شما تنها می‌توانید با کاربرانی تماس بگیرید که گوشی آنها نیز آیفون باشد و فیس تایم خود را نیز فعال کرده باشند.