بر اساس اطلاعات فاش شده توسط یکی از منابع صنعت فناوری به نام Nguyen Phi Hung، تمام مشخصات آیفون SE نسل چهار لو رفته است. در این افشاگری ادعا شده که این گوشی دارای یک دوربین با ویژگی‌های جدید بر پایه‌ی هوش مصنوعی است و برخلاف باور عموم، بیشتر شبیه  آیفون ۱۳  خواهد بود.

در حال حاضر شایعات زیادی در مورد آیفون SE 4 وجود دارد و به نظر می‌رسد که عرضه این گوشی به جای اوایل سال ۲۰۲۵، به زودی انجام خواهد شد. این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که برخلاف بسیاری از شایعات پیشین، آیفون SE 4 بیشتر به آیفون ۱۳ شباهت خواهد داشت نه ایفون ۱۴.

بنابراین قسمت جلویی نسل بعدی آیفون SE درست مثل آیفون ۱۳، دارای روزنه مخصوص Face ID بوده و پنل پشتی این گوشی با دوربین تکی خود بیشتر شبیه آیفون XR خواهد بود.درباره ویژگی‌های دیگر این دستگاه همچنین ادعا شده که دوربین آن از حالت شب پشتیبانی نخواهد کرد اما حالت سینمایی 1080p را ساپورت می‌کند.  پیش از این، حالت سینمایی نیاز به استفاده از حداقل دو دوربین داشت، بنابراین مشخص نیست که چگونه که این گوشی با یک دوربین اینکار را انجام می‌دهد.

افزون بر این‌ها، گفته شده که آیفون SE 4 احتمالاً دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی باشد. همچنین ادعا شده که این، یک نمایشگر OLED خواهد بود و اولین باری است که این فناوری در iPhone SE استفاده می‌شود.

از آپشن‌های دیگری که برای آیفون SE 4 در این گزارش به آن اشاره شده، 6 گیگابایت رم در مقایسه با 4 گیگابایت در مدل‌های قبلی آن است. در رابطه با پردازنده نیز گفته می‌شود که این گوشی به چیپ A16 Bionic اپل که با آیفون ۱۴ پرو معرفی شد، مجهز خواهد بود.

این منبع که اطلاعات خود را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده، در مورد قیمت احتمالی آیفون SE 4 و همچنین زمان معرفی آن اظهار نظری نکرده است. شایعات در مورد زمان عرضه این دستگاه، سال 2025 را اعلام می‌کنند. آیفون SE 3 در مارس ۲۰۲۲ عرضه شد.